
Fenerbahçe’nin deplasmanda Konyaspor’u 3-2 mağlup ettiği maçta sarı-lacivertlilerin ilk golünü atan Mert Müldür, galibiyetin ardından açıklamalarda bulundu.
“HOCA BENİ NEREDE OYNATIRSA OYNARIM”
Mücadele sonrası konuşan Müldür, “Son haftalarda duran toplara çok çalıştık ve bugün 2 gol attık duran toplardan. Bizim için en önemlisi galibiyetti. Farklı taktiklerle oynuyoruz, takım alışınca çok iyi şeyler ortaya çıkabilir. Hoca beni nerede oynatırsa oynarım, kimsenin bu konuda problemi yok.” ifadelerini kullandı.

Ercan Ertan
Muhabir
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1151 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
750 kez okundu
3
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
745 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
744 kez okundu
5
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
720 kez okundu