
Tottenham’ın orta saha oyuncusu Yves Bissouma, sosyal medyada paylaştığı görüntüler nedeniyle büyük bir skandalın ortasında kaldı.
Görüntülerde Bissouma’nın nitröz oksit gazı soluduğu görüldü.

KADRO DIŞI KALDI
Bu olayın ardından Tottenham yönetimi, oyuncunun kadro dışı bırakıldığını açıkladı.
NE OLMUŞTU?
27 yaşındaki Bissouma’nın, Tottenham’ın Bayern Münih ile oynadığı son sezon öncesi maçından sonra Londra’da düzenlenen bir partide, şoförlü bir limuzinde gülme gazı olarak bilinen azot oksidi tükettiği görüntüler ortaya çıkmıştı.
Video, sezonun başlamasından sadece birkaç gün önce Snapchat’te paylaşılmıştı.
Görüntülerin yayılmasının ardından Bissouma, videoyu hızla sosyal medya hesabından kaldırarak özür dilemişti.
İngiliz ekibinden yapılan açıklamada ise, “Olayları inceliyoruz ve konu kulüp içinde değerlendirilecektir.” denilmişti.
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1149 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
748 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
742 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
742 kez okundu
5
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
718 kez okundu